Längesen

Längesen jag bloggade nu men har haft fullt upp och även glömt bort den lite..
Idag är egentligen inte rätt dag att blogga på för jag mår inte bra.. Men kanske blir det bättre att få ur sig lite.  Är så arg och så ledsen! I mitt huvud är det ett enda stort trassel som jag inte har en aning om hur jag ska reda ut. Är just nu mitt i en känslomässig bergochdalbana och jag vet inte vad jag ska göra. Är så arg på människor runt omkring mig och skulle vilja låsa in mig i ett rum med mina hundar och bara va ifred, utan telefon, utan tv och bara kunna stänga av mig själv en stund.. 
Hur kan man tycka så otroligt olika? 
Något jag tycker är så sjukt fel som det bara kan bli kan en annan tycka inte är lika illa. Man reagerar på så olika sätt på saker och ting. 

Virrigt inlägg.. Nästa blir nog roligare! 



En till sak som gör mig arg, folk som inte kan parkera. Idioten till vänster hade parkerat såhär fint när jag va inne och handlade. Hur i helvete tänkte hen att jag skulle komma in i min bil?? 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: